fredag 5. juli 2013

Album


Albumforside
Et nærbilde av pynten.
 Her kommer en hel haug med bilder. Jeg har laget et album til min svigerdatter (håper hun ikke ser det) til hennes fødselsdag. Stort sett alle mønsterarkene er fra Maja design - Vintage summer basic. Lukkeanordningen er strikk og sånn "knott" fra Tim Holtz.
 Dette er første siden med en pose, der jeg har lagt en del små tags , som hun kan skrive på og lime ved siden av bildet.Ferdig svertet og med hyssing i .
 Her har jeg forlenget siden så det blir plass til flere bilder.
 Tagsene inni sidene kan også brukes til bilder eller tekst. De har også fått mønsterark og pynt på, selv om jeg ikke viser det frem her. Båndet over rundingen sitter festet bak, sånn at hun kan sette inn bilde her også.
Bildehjørnene er en bordhjørne utstanser som jeg bare har klippet til etterpå.
 Grein og fugl dies fra Sissix. Her ser du borden som jeg har laget hjørner av.

 All pynt er limt bare i hjørnene sånn at det går an å sette inn bilder.
 Dette taler for seg selv.
Selve sidene i boka er 15x15 cm mens permene er på 16x16 cm.

3 kommentarer:

  1. For et knallfint album du har laget:)
    Mange fine detaljer, og sider til å
    sette inn fine bilder i:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  2. Wow så vakkert flott album! du har laget.
    Ha en flott og kreative dag:)

    SvarSlett
  3. Nydeleg album :)
    Fine fargar, pynt og små lekre detaljar.
    til dømes måten du held att albumet på.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails