mandag 16. mai 2011

Dåp

 Et dåpsposekort i dag. Motivstempel fra North star stamp. Tekststempler fra Kort og Godt. Mønsterark fra Prima og My Minds Eye. Motivet har jeg malt med akvarellmaling og deretter embosset med klar embossing. Kakeservietten er sprayet med perfect pearls-gold. Svertet kanter og bånd med Chestnut.
Hadde ingen god løsning på hvordan jeg skulle lukke posen, men jeg satte på en binders som jeg pyntet med en sløyfe og et hjerte. Med dette posekortet deltar jeg hos Vintage utfordringen der temaet er dåp.

5 kommentarer:

  1. Så flott dette var.
    Kjempestilig det du har gjort med motivet.
    Så jo nesten ut som porselen :))
    Ha en koselig 17. mai.

    SvarSlett
  2. Veldig nydelig, utrolig flott motiv og jeg elsker den snurre-blomsten! :D

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Wow så flott kort! Nydelig pyntet!

    Tusen takk for du deltar i Vintage utfordring!

    Klem Mette

    SvarSlett
  4. my gosh! dette va utrolig lekkert! flotte farger og detaljer! :D
    takk for at du deltar hos vintage udfordring!
    klem fra linda s l

    SvarSlett
  5. For et fantastisk nyyydlig vintagekort. Herlige detaljer som den nydlige hjemmelagde blomsten. Flotte farger :-)

    Tusen takk for du deltar i Vintage utfordring!

    Klem Henrikke

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails