onsdag 1. desember 2010

Utfordring

Jeg har fåtte en utfordring fra Ullamaria eller Himmelriket, som lyder sånn.

4 Tv program jeg ser på : CSI, Nytt på nytt, Rizzoli & Isles og Dagsrevyen

4 Ting jeg har gjort i dag: Spist frokost, bært inn ved, kost med katten og lagd 3 gaveposer.

4 Ting på min ønskeliste: At det snart blir litt mildere, at vi holder oss friske, at jeg får solgt en del på julemessa i morgen, at jeg snart får tid til å besøke min venninne som bor et stykke unna.

4 Ting jeg liker dårlig : Misunnelse, gammelost, kulde og biler som ikke starter.

Utfordringen går videre herfra til:

Trine Lise
Pink lady
Mettes kortverden
Tove

2 kommentarer:

  1. Jeg tar utfordringen jeg. Skal få lagt det ut en dag :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Veldig flotte gaveposer over her!! -Tipper du fikk solgt rubbel og bit:))
    -Tar utfordringen:) -men venter til jeg kommer hjem i fra jobb, (kun en uke igjen! jippi:) ) -er litt kjekkere å sitte foran egen pc:)
    Ha en fin kveld videre -og ei god helg!
    Klem i fra Tove

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails