onsdag 23. juni 2010

På blogg igjen



Disse bildene har jeg tatt fre ferien vår i Yorkshire. En liten landsby som heter Knaresborough. Der var det helt utrolig flott.
Nå er det lenge siden jeg har vært på blogg. Her har det gått i ett med både konfirmasjoner, bryllup, ferieturer og mjøstreff. Først var min datter og jeg på tur til Tallinn i 5 dager. Der har jeg ikke bilder fra siden kameraet ble glemt igjen hjemme på kjøkkenbordet. Ergerlig. Så var det konfirmasjon. så reiste min kjære og jeg til Edinburgh og Yorkshire. Når vi kom hjem var det bare å pakke til Mjøstreff. Dette var mitt første treff og det var veldig hyggelig. Ikke særlig produktivt da, men moro å bli kjent med mennesker som jeg bare har sett bilder av på blogg før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails