søndag 2. mai 2010

Blog Award

tekst
Jeg har fått blogaward fra Tove Så heldig jeg er. Tusen takk Tove. Ta en titt i hennes blogg hun har masse flott.

Regler som følger med er:
Liste opp 10 ting som gjør deg glad
Liste opp 5 trivielle ting om deg selv
Del awarden med 5 personer, og spør dem om å gjøre det samme:)
Link bloggene, og link opp til den du har mottatt den fra:)

10 Ting som gjør meg glad:
1. Være sammen med gode venner
2. Lese en god bok
3. Vår og sommer
4. Når pus legger sg i fanget mitt og maler
5. En runde på golfbanen
6. Lage kort, selvfølgelig
7. Blomster fra min kjære
8. Et glass god vin
9. At solen skinner
10 Barna mine (stort sett)

5 Trivielle ting om meg:
1. Jeg roter fælt når jeg lager kort
2. Jeg er B menneske
3. Jeg er ganske utålmodig, spesiellt med data. Det går jo så treeegt noen ganger.
4. Jeg ser sjelden på tv
5. Jeg hører på radio istedet

Jeg vil sende denne awarden videre til alle dere flotte og kreative bloggere der ute i den store verden.

1 kommentar:

  1. Hei Line!
    Nå er jeg spent. Ble det Paris tur på deg?
    Håper det :)

    Klem Trine Lise

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails