lørdag 30. januar 2010

Jeg har fått en award

Tenk å komme hjem fra jobb, titte litt i bloggen og så oppdage at jeg har fått en award fra Therese . Awarden går ut på å fortelle 10 ting som gjør deg glad

*Hyggelige kommentarer i bloggen, gjør meg glad

*Å kunne kose meg på hobbyrommet å føle at kreativiteten flyter, gjør meg glad

*Å lese en god bok, gjør meg glad

*Når pus kommer å legger seg sammen med meg på sofaen, gjør meg glad

*Når solen skinner og du igjen kan høre fuglene kvitre.Da bærer det bud om vår.

*Å reise til fremmede land, er alltid spennende.

*Å nyte et glass med god vin gjør meg glad

*Å besøke gode venninner som bor et stykke unna og som jeg ikke ser så ofte, gjør meg glad

*Den gode samtalen, gjør meg glad.

*Å spise en god kake (jeg elsker kaker) gjør meg kjempeglad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails